en lista

Låt säga att du får bestämma hur du dör. Beskriv den scenen.
Jag är gammal, men inte sådär skruttgammal med jättedåligt minne så jag inte vet vart jag är. Lagom gammal helt enkelt. Och jag har inte ont. Och nån håller mig i handen för det är jag värd
 
Vem är den klokaste du vet?
Mamma är klok på allt, Linnea är klok på killar och sånt (hon är bra på att överanalysera saker med mig) och Thilda är klok på att säga till mig när jag håller på att göra nåt jättejättedumt. Jag lyssnar aldrig på henne men ändå bra att ha en sån där vän som alltid kan säga "vad var det jag sa".
 
När älskar du att leva?
När det är sommar och sol och man sitter i gräset någonstans och dricker en öl och är med sina favoritpersoner och något bra band spelar. När det är sommar för att göra det enkelt. Eller när man är med någon man är kär i och allt är sådär klyschigt och mysigt och person är fett snygg och vill ligga
 
När tycker du att livet suger?
När man saknar nån och inte kan göra något åt det, det är förbannat jobbigt och störigt.
 
Vilka är dina 5 top-artist på Spotify just nu?
Far & Son
Ed Sheeran
Urban Cone
Bob Marley
Maskinen
 
Vad var ditt nickname på Lunarstorm?
Lol, lunarstorm
 
Vem skulle spela huvudrollen i filmatiseringen i ditt liv?
Nån snygg jävel. Mila Kunis typ (hon får färga håret)
 
Vilken låt skulle vara soundtracket?
Panik med Far & Son!
 
Om du var tvungen att krydda all din mat med en krydda (ej salt/peppar) för resten av ditt liv, vilken skulle du välja då?
Vitlök, chili, jag vet inte älskar salt så vill säga salt. Salt.
 
Vad är det skönaste du vet?
Bra sex, sovmorgon.
 
Vilka egenskaper värdesätter du hos andra?
Kunglig jävla humor, inte tråkig alls! Alltid sugna på fest och nya äventyr. Sjukt party helt enkelt. SNÄLL. Folk glömmer typ bort den egenskapen men den är så viktigt. Smart och klurig, bra på lösningar till problem och som man kan älta saker med. Lojalitet. 
 
Vilka egenskaper har du svårt för hos andra?
Bangare. Som inte vill göra saker "för att". Personer som dömer, är misstänksamma inför nya saker och människor, personer som är riktigt jävla dryga och vidriga. Tråkmånsar, som inte vågar. Personer som är rädda för att sticka ut. Personer som är besatta av att sticka ut. 
 
Hur länge tror du att du kommer blogga?
Tills jag hittar något roligare/viktigare att lägga min tid på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0