behöver en dude som är precis som jag, ett lösaktigt svin med risig moral

det är förjävligt, pågår fan snömobbning i min skola dags att skada nån
nej men seriöst blir trött på skiten, DÖ
annars är det bra, vill ha jullov typ NU. 
nu ska jag visa er min vilda helg
 
började helgen hos ylva, kommer ihåg skrämmande lite och det jag kommer ihåg är bara pinsamt och hemskt. usch. men jag hade fan kul och det är väl det som räknas?!
på lördagen promenerade jag i ett fackeltåg och protesterade mot rasister, nassejävlar,sd och frös extremt hårt.
hjärtat är rött och sitter på vänster sida som ellen skulle ha sagt
en lång promenad jag slapp ta
helgen slutade i mörby det var trevligt, linnea baben bjöd mig på en gratisfylla <333333
 
sista bilden visar tillfället alla gick upp på taket för att röka utom jag (jag frös okej) och jag befann mig i en främmande grabbs lägenhet alldeles själv. tänkte sno saker med ångrade mig. tänkte bara dela med mig av den historien för kommer ihåg att jag tyckte det var fantastiska roligt att sitta själv och grogga och lyssna på far och son i min ensamhet. 
blev uppraggade av en 24 årig fransman (som var förvånadsvärt fräsh) när linnea var på sleven också, han ville ha mitt nummer jag sa att jag hade pojkvän SUCK IT HOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0